Hoh hoijaa...

Ilta ruoka juuri naposteltu,vessassa käyty,Heliä kurmotettu ja rapsutuksia saatu.Nyt on hyvä mennä nukkumaan.

Oi,melkein unohdin. Tännehän piti alkaa näpyttelemään omia mietteitä ja päivän tapahtumia,pöh! No voihan tätä yrittää,en kyllä lupaa että kuulette minusta usein, ei nää tietokoneet oikeen oo mun heiniä, toi mun palvelija siellä enimmäkseen oleskelee, ja sitten se jättääki mut huomiotta sen takia. Joten ehkä on iha hyvä vaan että varastan siltä tän kapineen aina sillon tällön.

Mitäköhän tämmösiin blogeihin edes pitäis kirjottaa? "Kissamaisia ajatuksia" sanoo hän. No mitäs ne sellaset on, never heard. Minusta kissamaisia ajatuksia on ruoka,nukkuminen ja elämän helppous. Enhän mä saatana mikään filosofi ole! Minä,Einari olen vain muita ylempi arvoisempi ja tärkeämpi.

Palvelijani on tehnyt joitan typeriä strippejä musta ja Helistä,niitäkin voin tänne lisätä kunhan saan aikaseks, ne kertoo aika paljon perus elämästä. Sanoilla kuvaaminen on niin paljon hankalampaa kuin kuvilla.

*Haukotus* ohhoh kun tulikin taas tarve nukkua! Nyt pikaiset ilta pesut niin pääsen köllimään tonne sohvalle!